Foto: Photonews
Maandagavond verklapte Jeroom iets verrassends in 'De Slimste Mens Ter Wereld'. Hij is bezig met zijn eigen kledinglijn.
Op Play Nostalgie vertelt Jeroom meer over zijn project. "Ik ben er al meer dan anderhalf jaar aan bezig. Het is een soort hobbyproject dat ik altijd heb uitgesteld."
"Bij 'De Slimste Mens Ter Wereld' was er plots een vraag en ik dacht: oké, nu is het tijd om ermee naar buiten te komen." 'Maison Forgettable' heeft hij de kledinglijn gedoopt.
Wat mensen zoal kunnen verwachten? "Streetwear met een glimlach", klinkt het. Daarmee gaat Jeroom opnieuw naar zijn roots als grafisch designer.
Hij krijgt daarbij hulp van zijn vrouw Élodie Ouédraogo. "Ze is een sparringpartner qua praktische problemen: ze weet hoe heel die industrie werkt. En de kwaliteit heeft zij gecontroleerd. Dat zijn dingen die ik niet alleen zou kunnen."
Zelfs zijn zoon Remus heeft zijn duit in het zakje gedaan: hij heeft het logo gemaakt. "Maar dat ga ik ontkennen als hij later royalty's begint te vragen", grapt Jeroom.